23.11.06

Dublin: day two

Po neverjetno obilnem zajtrku - muffin in kufe, sva se s Kajo posvetovala, kaj danes. Mesto vabi. Odlociva se za naslednji plan:

- malo po mestu sem pa tja
- ogled pivovarne Guinness :)
- stand-up comedy v Ha'pennys bar.

Prvi sok je bil kristalno soncen dan. Meni ni bilo nic jasno. Tako ali tako sem se sprijaznil, da bo dezevalo non-stop... Po lutanju po mestu sem in tja - v smeri Guinness pivovarne - se odlociva za mini-malco v enem od pubov. Hehe, v pubu je bilo zihr ene 5 starcev, in vsi so pili Guinness. In nic glasne muzike. Res zanimiv feeling, tako old-school. Drugace pa - teli Irci se ga nazigajo ze dopoldne (mimogrede, 0.8 promila je dovoljena meja za voznjo)...

Ogled pivovarne...fantasticno - slike sledijo! Kaj tako multimedijskega ze dolgo nisem videl!

Na koncu - za zakljucek dneva - pa sva sla pogledat se stand-up comedy v enega izmed pubov...smesno, smesno, smesno. Kot ponavadi sem bil pa ze spet zrtev - med skecem zongliranja sem v glavo skoraj dobil zogico, kar je bil zadosten razlog, da se me je tip lotil s forami. Hvalabogu me tukaj nihce ne pozna :)))...

Trik s pivom pred spanjem deluje!

Ni komentarjev: